Klantenservice
1 Contact
1.1 Hoe neem ik contact op?
Heb je een vraag over een artikel of over ons beleid? Stel gerust je vraag. 
Je kunt altijd een bericht sturen via ons contactformulier hier op deze pagina.

Ook kun je ons mailen sales@mijn-bbq-smoker.nl of eventjes bellen 085 - 208 12 77
2 Retourneren
2.1 Kan ik het terugsturen?
Tuurlijk kan dat! Als je niet tevreden bent over je bestelling mag je hem bij ons gewoon terugsturen. Je hebt 14 dagen de tijd om de order thuis te bekijken en mocht je er toch niet tevreden over zijn kun je dat binnen die termijn aan ons laten weten. Om gebruik te maken van dit recht kun je een email sturen aan sales@mijn-bbq-smoker.nl.

Na het doorgeven van jouw retour heb je nog 14 dagen om het product aan ons retour te sturen.


Naast de 14 dagen op zicht termijn geven we ook gewoon garantie op alle artikelen dus als er echt iets mis is kun je ons altijd even mailen en lossen we het voor je op, ook buiten de 14 dagen.
2.2 Krijg ik het hele bedrag terug?
Ja, wij storten altijd het volledige bedrag voor je terug. 

Wanneer je het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons retourneert, zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Alleen de kosten voor retour van jou thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Zorg dus dat je poststuk voldoende is gefrankeerd.
2.3 Hoe moet ik retourneren?
Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van je order een email (sales@mijn-bbq-smoker.nl) dat je het product retour wenst te sturen.

Stuur je product vervolgens binnen 14 dagen na de email terug. Doe er altijd een briefje bij met je ordernummer zodat we weten dat de retournering bij jou hoort.


Het adres voor de retourzending is naar ons magazijn:
Mijn BBQ Smoker
Groenhoven 265
1103 LG Amsterdam
3 Wat te doen bij klachten
3.1 Wat als ik toch een klacht heb?
We doen ons uiterste best om alle bestellingen netjes op tijd te regelen en te administreren. Mocht er nou toch iets misgaan en je hebt een klacht, dan gaan we uiteraard samen op zoek naar een oplossing. 

Je kunt ons daarvoor mailen op sales@mijn-bbq-smoker.nl en dan komen we er binnen een dag bij je op terug en kijken we gelijk wat we voor je kunnen doen om het op te lossen.
3.2 Wat als we er niet uitkomen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sales@mijn-bbq-smoker.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact op
* Verplichte velden